Wednesday, August 18, 2010

تقويم شمسي جاوا اسكريپت !
وقتي اين كلمه رو در گوگل جستجو ميكردم برام يه اميدي بوجود ميومد كه انگار يه چيزي پيدا شده اما وقتي به اون سايت مراجعه ميكردم متوجه ميشدم كه منظورش فقط چاپ تاريخ همون روز روي صفحه هست . مثلا چهارشنبه 2 مرداد 1386 .
خيلي زود متوجه شدم كه بايد حسرت تقويم شمسي تحت وب رو بخورم و در واقع چنين چيزي وجود نداشت .

در حال حاضر با خوشحالي وصف ناپذير به اطلاع ميرسانم كه تقويم شمسي تحت وب از اين پس وجود خارجي داره .
اين تقويم از يك نمونه كه داشتم و يك فايل ديگه كه تاريخ شمسي داشت ساخته شده .
به هيچ وجه مشخص نيست كه اين فايلها توسط چه كسي ايجاد شده و هيچ قانون استفاده اي هم ندارن اما من به عنوان انتشار دهنده نسخه نهايي ‘ فايل رو با مجوز استفاده رايگان براي تمام پروژه هاي اپن سورس انتشار ميدم .
از لحاظ كاركرد مشكل خاصي نيست اما از لحاظ امكانات خيلي دلم ميخواد كه همانند تقويم ميلادي جوملا بشه .

من فعلا يه نسخه كمپرس شده اون رو فقط براي تست گذاشتم اما فقط براي تست استفاده كنيد تا در صورت وجود مشكل منطقي اون رو حل كنيم .
در صورتي كه همين حالا نياز به نسخه كمپرس نشده داريد ميتونيد از سايت من دريافت كنيد .
در ضمن خيلي دلم ميخواد به صورت يك پروژه گروهي كار بشه و با PHP ارتباط داده بشه و همچنين با MySQL كه بشه مثلا آرشيو اطلاعات رو با اين فيلد فيلتر كرد .
چيزي كه واقعا به درد همه خواهد خورد و به درد همه CMS ها و سايتها و سيستمها ميخوره .

اين تقويم با مرورگهاي به درستي كار ميكنه :
Firefox
Opera
IE
Safari
منبع :  webdesignhacks.com

No comments:

Post a Comment